معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی، 9 داروخانه روزانه نیز به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات نوروزی جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، فعال خواهند بود.
کد خبر: ۵۸۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹ 22 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، دکتر میلانی با اشاره به اجرای برنامه های معاونت غذا و دارو دانشگاه همزمان با ایام نوروز گفت: این معاونت در حوزه‌های مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، اداره تجهیزات پزشکی و مدیریت دارو و... فعالیت می کند که در ایام نوروز نیز با معرفی کشیک خدمات رسانی خواهد کرد.

وی بیان داشت: با توجه به حضور زائران و مسافران و نیاز دارویی آنها، دپوی لازم برای داروی مورد نیاز انجام شده و مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور فرهنگ‌سازی دارویی، طراحی پمفلت با موضوع توصیه های غذایی و دارویی و مطالب نوروزی جهت ارسال به ستاد تسهیلات نوروزی انجام و در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

میلانی گفت: علاوه بر مشخص کردن داروخانه های سطح شهر، داروخانه های بخش ها و روستایی را نیز هماهنگ کرده و لیست کشیک داروخانه های منتخب به منظور تامین داروی بیماران خاص در ایام تعطیلات نیز اعلام شده است.

وی بیان داشت: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی، 9 داروخانه روزانه نیز به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات نوروزی جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، فعال خواهند بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در این ایام بازرسی از مراکز تحت پوشش اعم از داروخانه ها، شرکت های پخش، کارخانجات مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، کارگاه های پخت سوهان و... نیز انجام خواهد شد.

میلانی گفت: شماره تماس 02536706444 تلفن شبانه روزی برای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و اطلاع رسانی غذا و شماره تماس 02536162635 شماره تماس پاسخگویی و رسیدگی به شکایات دارویی است که همشهریان و مسافران و زائران می توانند در صورت لزوم با آن تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار