استاندار قم:
استاندار قم با تاکید بر اینکه مربیان در تربیت کودکان مورد حمایت بهزیستی نقش موثری دارند، تصریح کرد: این کودکان با تربیت صحیح و تحصیل مناسب از افتخار آفرینان این شهر خواهند بود.
کد خبر: ۵۸۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳ 22 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شیرخوارگاه صدف و دیدار صمیمانه کودکان خردسال دیگر مراکز بهزیستی، ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد: از خدا می‌خواهم که این کودکان معصوم همیشه خندان باشند و از دنیا نهایت لذت را ببرند.

وی بر ضرورت تربیت صحیح کودکان مورد حمایت بهزیستی تاکید کرد و گفت: امیدوارم با آموزش و اقداماتی که بهزیستی در نظر دارد این کودکان بتوانند در آینده بسیار مفید باشند.

استاندار قم با اشاره به حضور مسئولان در روز نخست سال ۹۷ در کنار کودکان یتیم، تصریح کرد: امروز مسئولان امنیتی که برای برای امنیت این شهر و استان تلاش می‌کنند در این جمع صمیمانه حاضر شدند که علاقه خود را به این کودکان نشان دهند.

صادقی با تاکید براینکه مربیان در تربیت کودکان زیر پوشش بهزیستی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، بیان کرد: این مربیان از جان و دل برای تربیت و نگهداری کودکان زحمت می‌کشند و در این راه بیشترین حس و علاقه خود را نثار کودکان یتیم می‌کنند و حق مادری به گردن این کودکان دارند.

وی با ابراز امیدواری از فردای پیش روی این کودکان گفت: پسران و دختران امروز مادران و پدران فردا هستند و موجب افتخار این شهر خواهند شد.

لازم به ذکر است در این دیدار صمیمانه فرمانده نیروی انتظامی نیز به همراه چند تن از معاونانش حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار