در نخستین ساعات سال جدید صورت گرفت
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برپایی بیش از 3000 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم در نخستین ساعات سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 21 March 2018

به گزارش تابناک قم ،پیام جوادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه امسال 6 بوستان و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران وظیفه خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین را بر عهده دارند اظهار کرد: این فضاها به عنوان استراحت‌گاه اضطراری تا پایان نوروز در اختیار زائرین و مسافرین خواهد بود.

وی بوستان‌ فدک، غدیر، امام رضا و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران را از جمله استراحت‌گاه‌های اصلی شهر دانست و افزود: پس از این فضاها زائرین به بوستان‌های نیایش، علوی و مهدی هدایت می‌شوند تا خدمات لازم به آنها ارائه شود.

رئیس کمیته اسکان و فضای سبز ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم با اشاره به آمار چادر خواب‌ها در کمپ‌های اسکان نوروز در آخرین روز سال 96 گفت: در منطقه هشت و در بوستان غدیر 3 تخته چادر، در منطقه سه و بوستان فدک 310 تخته چادر، در منطقه دو و بوستان امام رضا 461 تخته چادر، در منطقه چهار و بوستان علوی 450 تخته چادر، در منطقه یک و بوستان مهدی 660 چادر، در منطقه پنج و بوستان نیایش و‌ پارکینگ شماره چهار مسجد جمکران 574 تخته چادر و در بوستان جنگلی نیاز و نرجس نیز 250 و 310 تخته چادر نصب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار