مدیرکل اوقاف استان قم گفت: امسال و در راستای حمایت از تولید ملی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جوایز غرفه‌های مختلف خیمه‌های معرفت آرامش بهاری فقط شامل کالاهای ایرانی خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹ 21 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم اظهار کرد: با توجه به تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، لزوم حمایت از تولید ملی در همین راستا امری کاملا ضروری است.

وی افزود: بر همین اساس جوایزی که در غرفه‌های مختلف خیمه‌های معرفت نوروز ۹۷ در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود، فقط شامل کالاهای ایرانی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه غرفه‌های قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، نقاشی خلاقانه و ایستگاه احکام جزو بخش‌های مهم خیمه‌های معرفت نوروزی در بقاع متبرکه به شمار می‌روند گفت: همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری از شامل کودکان و نوجوانان به همراه سایر اعضای خانواده در این غرفه‌ها حضور می‌یابند و هدایای یادبودی هم در اختیار آنها قرار می‌گیرد که با توجه به لزوم حمایت از تولید ملی، تصمیم گرفته شود امسال این هدایا صد در صد ایرانی باشند.

وی ادامه داد: اقلام مورد نیاز برای اهدای جایزه به شرکت‌کنندگان در برنامه‌های خیمه‌های معرفت نوروزی از محل تولیدات داخلی تامین شده و در صورت نیاز، از همین محل اقدام به خریداری و تامین هدایای بیشتری خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار