معاون فرهنگی آستان کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد
معاون فرهنگی آستان کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه بیش از هزار و 300 خادم برای برنامه‌های نوروزی حرم مطهر مطهر بسیج می‌شوند، گفت: ویژه برنامه‌های نوروز از امروز با افتتاح زائر سرای کوثر آغاز می‌شود و فردا نیز آغاز به‌کار نمایشگاه بهشت بانو و بیش از 260 ویژه برنامه فرهنگی دیگر دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳ 20 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی در آیین اذن خدمت از بانوی کرامت برای آغاز برنامه‌های نوروزی که در سالن امام خامنه‌ای برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال آستان‌های مقدس با شعار محوری «بهار را با محبت تو آغاز می‌کنیم» فعالیت‌های نوروزی خود را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: مردم به واسطه خردمندی و دین‌داری خود میان آداب ملی و دینی خود پیوند ایجاد کرده و در هنگام تحویل سال در آستان‌های مقدس حضور می‌یابند به همین علت باید از فرصت حضور گسترده زائران در آستان‌های مقدس استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های مخلتفی برای رفاه زائران در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: برنامه‌های ویژه فرهنگی در ایام نوروز به صورت گسترده دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه بیش از هزار و 300 خادم در ایام نوروز برای خدمت به زائران حرم مطهر بسیج می‌شوند، تصریح کرد: ویژه برنامه‌های نوروز از امروز با افتتاح زائر سرای کوثر آغاز می‌شود و فردا نیز آغاز به‌کار نمایشگاه بهشت بانو و بیش از 260 ویژه برنامه فرهنگی دیگر دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بهشت بانو امسال با نگاهی متفاوت و مشارکت با دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود، عنوان کرد: ارائه مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و برگزاری جنگ‌های شادی از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی یادآور شد: ویژه برنامه ادعیه‌خوانی و عبادات نیز به شیوه‌ای طراحی شده که زائران به غیر از برنامه‌های زیارت فردی خود در حرم مطهر، در یکی از برنامه‌های فرهنگی نیز حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی یکی از محورهای نمایشگاه بهشت بانو خواهد بود، مطرح کرد: ویژه برنامه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برای تحویل سال نسبت به دیگر برنامه‌ها متفاوت خواهد بود چراکه در جهان اسلام بی‌سابقه است که با حضور صدها هزار نفر و شخصیت‌های برجسته دینی و حوزوی چنین مراسم با شکوهی برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی از فعالیت گسترده فروشگاه‌های فرهنگی در صحن‌های مختلف یاد کرد و ادامه داد: محصولاتی که با تلاش مدیران و حمایت‌های آستان مقدس در مؤسسه زائر تولید شده است در اختیار زائران قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ضلع شرقی با عنوان حریم حرم نیز میزبان اردوهای دانش‌آموزی خواهد بود، گفت: نوروز یک موقعیت ویژه است به همین علت مدیران و کارکنان آستان مقدس باید نسبت به این فرصت نگاهی ویژه داشته باشند، در ایام نوروز شاهد حضور گسترده زائران خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار