مدیر پشتیبانی امور دام استان قم:
مدیر پشتیبانی امور دام استان قم گفت: اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در شب عید تامین شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۵۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 19 March 2018

به گزارش تابناک قم، مسعود فرجی اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه تا کنون بیش از 10 تن گوشت گوسفندی گرم به قیمت هر کیلو 33 هزار و 500 تومان، 30 تن گوشت گوساله منجمد به قیمت هر کیلو 23 هزار تومان، 130 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 6 هزار و 200 تومان و 100 تن تخم مرغ به قیمت هر شانه 12 هزار و 600 تومان در سطح استان قم و در فروشگاه های منتخب توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام شب عید وجود ندارد، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان قم با تمام امکانات و ظرفیت نسبت به تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم و نهاده های دامی در ایام پایانی سال اقدام کرده است.

فرجی به تامین نهاده های دامی مورد نیاز استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تمهیدات لازم در خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز انجام شده و در همین راستا ذرت، جو و کنجاله سویا مورد نیاز مرغداران و دامداران تامین و در اختیار آنان قرار گرفته است تا اگر در این ایام به لحاظ حمل و نقل و ترابری خللی پیش آمد، این افراد با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر پشتیبانی امور دام استان قم اضافه کرد: برنامه توزیع نهاده های دامی از طریق اتحادیه های مرغداران و دامداران استان قم تا روز 29 اسفندماه نیز ادامه دارد و مجموعه پشتیبانی امور دام در ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی و مردم است.

وی در پایان تصریح کرد: اقلام پروتئینی و نهاده های دامی به میزان کافی و مطلوب در استان ذخیره سازی شده و جای هیچ نگرانی در خصوص تامین این اقلام وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار