رئيس هیأت هندبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت هندبال استان قم از برگزاري دو رده سني مسابقات باشگاهي هندبال دختران در سالن ورزشي بوستان نرگس قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 19 March 2018

به گزارش تابناک قم،حسین محمدخانی اظهار کرد: استارت برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر با حضور هشت تیم باشگاهی در سالن چند منظوره بوستان تفریحی ورزشی نرگس زده شد.

وی ادامه داد: تیم‌های هندبال دختران شایان گستر، دبستان حضرت رقیه، شیخ انصاری، ستاره‌های سهیل (الف)، ستاره‌های سهیل (ب)، سه‌گام تا سکو، اورانیا و ناحیه سه آموزش و پرورش قم در مسابقات رده سنی نونهالان حضور دارند، در حالی که پنج تیم در گروه نخست و چهار تیم در گروه دوم جای گرفته‌اند.

رئیس هیأت هندبال استان قم ابراز کرد: در گروه نخست مسابقات قهرمانی هندبال نونهالان دختر قم تیم‌های شایان گستر، شیخ انصاری، ستاره‌های سهیل (ب) و دبستان حضرت رقیه مسابقه می‌دهند و در گروه دوم تیم‌های سه‌گام تا سکو، اورانیا، ناحیه سه آموزش و پرورش و ستاره‌های سهیل (الف) پیکار می‌کنند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نونهالان هفته نخست مسابقات قهرمانی هندبال دختران استان قم به میزبانی سالن ورزشی بوستان نرگس، تیم‌های شایان گستر، ستاره‌های سهیل (ب)، سه‌گام تا سکو و ناحیه سه به ترتیب بر تیم‌های دبستان حضرت رقیه، شیخ انصاری، ستاره‌های سهیل (الف) و اورانیا چیره شدند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: در رده نوجوانان نیز تیم‌های سه‌گام تا سکو و ناحیه سه آموزش و پرورش مقابل تیم‌های اورانیا و پاسارگاد ایرانیان به برتری رسیدند، ضمن اینکه در هفته نخست مسابقات این رده تیم ستاره‌های سهیل با قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا بود.

وی سپس با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی فرشتگان و فرزانگان با حضور خانواده‌های قمی در سالن ورزشی مریم قم اشاره و بیان کرد: برگزاری این جشنواره در کنار مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان دختر استان با هدف رشد و توسعه هندبال و شناسایی استعدادهای این دو رده سنی به منظور تشکیل تیم‌های منتخب قم برای اعزام به رقابت‌های کشوری سال 1397 صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار