مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم مطرح کرد
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: بازارچه دائمی برای فروش تولیدات بانوان استان در قم وجود ندارد.
کد خبر: ۵۸۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 17 March 2018

به گزارش تابناک قم، معصومه ظهیری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به عدم وجود فضای بازارچه ای برای فروش تولیدات بانوان استان قم اظهار کرد: بازارچه دائمی برای فروش این تولیدات در استان وجود ندارد، عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان به صورت مستقیم موجب ایجاد اشغال برای آن‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: مشاغل بدون آتیه را برای زنان کارگر در استان قم شاهد هستیم که باید این زنان حتما بیمه شوند، همچنین پرداختن به بیمه زنان خانه دار و زنان روستایی در استان اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: در این دفتر با نهاد و دستگاه‌هایی که به دنبال ایجاد اشتغال برای بانوان هستند، همکاری می‌کنیم، نرخ اشتغال بانوان استان در سال جاری رو به رشد بود، البته دختران فارغ التحصیل دانشگاهی بیشتر به دنبال پیدا کردن شغل‌های ثابت هستند.

ظهیری با اشاره به آمار مشاغل خانگی بانوان در استان قم اظهار کرد: آمار ثبت شده ای در این زمینه در استان نداریم، کارهای خانگی بانوان استان در جایی ثبت نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغال به زنان سرپرست خانوار استان قم باید سیستم بازرسی به صورت قوی عمل کند، بسیاری از این زنان با دریافت این تسهیلات به افراد بیکار و بدهکار تبدیل می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار