رسانه‌های فاسق از کاهی که نیست کوه درست می‌کنند
یکی از مراجع تقلید در پاسخ به شایعه های اخیر در خصوص وجود 600 میلیارد تومان در حساب بانکی ایشان در کرج گفت: هر روز دروغی درست می‌کنند و کاه هم نیست ولی کوه درست می‌کنند البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.
کد خبر: ۵۸۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 17 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله ای در فضاهای مجازی اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضاهای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند و این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

وی تصریح کرد: گفتم هر کسی برود در کمیته امداد امام خمینی 200 هزارتومن در شب عید به نیازمندان کمک کند و رسیدش را بیاورد [اگر چنین پولی وجود داشت که وجود ندارد] تمام این پول را به آن فرد می‌بخشم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه آمد نیوزها این دروغ‌ها را مطرح می‌کنند بیان کرد: هر روز دروغی درست می‌کنند و دروغ به قدری بزرگ است که قابل پذیرش نیست. کاه هم نیست ولی کوه درست می‌کنند البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.

وی گفت: البته برخی افراد ساده هم تحت تاثیر قرار گرفته و سوال می‌کنند، در پاسخ می‌گوییم اگر مبلغی اضافه داشته باشیم شهریه طلاب را بیشتر می‌کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: من این مطلب را ندیده‌ام ولی می‌گویند که مهر بانکی هم درست کرده‌اند و پایش زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کسی را هدف قرار می دهند که تاثیرگذار است گفت: امام زمان(عج) ناظر و حافظ است و مطمئنا عنایات امیرمومنان در این مسائل شامل حال ما می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار