رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 17 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، در شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 9 درجه و 28 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 12 درجه و 23 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان نیمه ابری در برخی از نقاط افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید از شب کاهش ابر و افزایش باد است، گفت: در روز یکشنبه هفته آینده آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 9 درجه و 21 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 9 درجه و 27 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 9 درجه و منطقه کوه سفید با 27 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار