رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور قم- تهران و آتش سوزی ناشی از آن یک تن به طور کامل در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و یک تن نیز مصدوم شد.
کد خبر: ۵۸۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 16 March 2018

به گزارش تابناک قم،دکتر محمد شهیدی گفت: در ساعت 5 و 53 دقیقه صبح امروز برخورد 2 دستگاه خودروی سبک در کیلومتر 47 آزاد راه قم- تهران در مسیر حرکت از قم به سمت تهران منجر به آتش گرفتن یکی از خودروها شد

وی گفت: با توجه به آغاز طرح امداد نوروزی از روز گذشته(24 اسفند) و حضور پررنگ نیروهای اورژانس و آتش نشانی، عوامل امدادی در کوتاهترین زمان خود را به محل این حادثه رساندند که متاسفانه به دلیل شدت آتش سوزی ناشی از این تصادف، راننده خودروی دچار حریق شده دچار سوختگی بسیار شدید شده به طوری که هویت این فرد غیرقابل تشخیص بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: تنها مصدوم این حادثه نیز توسط نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

شهیدی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی در ایام نوروز گفت: از رانندگان محترم خواهشمندیم پیش از اقدام به رانندگی استراحت کافی داشته باشند و یا در حین رانندگی اگر احساس خستگی می کنند در محلی مطمئن توقف و استراحت لازم را داشته باشند.

همزمان با فرارسیدن سال جدید، طرح امداد نوروزی اورژانس 115 قم از 24 اسفند سال 96 آغاز و تا 15 فروردین سال 97 ادامه خواهد داشت.

اورژانس 115 قم با 300 نفر نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی به صورت تمام وقت در خدمت زائران و مسافران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار