سَراستعدادیاب فدراسیون فوتبال در قم با اشاره به وجود استعدادها و بازیکنان خوب دراین استان گفت: امسال در رده های پایه از قم 9 بازیکن به تیم های مختلف ملی فوتبال دعوت شدند.
کد خبر: ۵۸۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 16 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید علی میرمهدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در رده جوانان از استان قم 3 بازیکن به نام های علیرضا حسینی، ابوالفضل مرادی و امیرحسین اله ورند به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: در رده زیر 15 سال نیز از امیر سلیمی، سجاد خدابنده لو و شهاب روح پرور، در رده زیر 14 سال علی وکیل و در رده زیر 13 سال پویا هاشمی و مجتبی کمالی برای حضور در تیم های ملی دعوت شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این که به عنوان استعدادیاب فدراسیون فوتبال در مسابقه های کشوری و استانی برای شناسایی بازیکنان مستعد و برتر حضور می یابد، گفت: ان شاءالله با همکاری کمیته جوانان هیات فوتبال قم در سال آینده نیز بازیکنان شاخص فوتبال استان را شناسایی می کنیم.

میرمهدی ادامه داد: برای سال آتی، پس از شناسایی بازیکنان شاخص فوتبال قم، تصمیم داریم که حداقل هر ماه یک جلسه تمرینِ مفید و فنی برای آنها برگزار کنیم و در صورت مساعد بودن شرایط، تعداد جلسه های تمرین را افزایش خواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با انجام هماهنگی های لازم بتوان در رشد و پیشرفت فوتبال استان قم گام های موثر و سودمندی برداشته شود و بازیکنان بیشتری در رده های پایه به تیم های ملی معرفی شوند.

پیشکسوت فوتبال قم با تاکید بر مساله آموزش و مطالعه بیان کرد: برای افزایش کیفیت بازیکنان فوتبال در رده های پایه، نیازمند افزایش دانش فنی مربیان تیم های پایه هستیم و باید دوره های آموزشی گوناگونی برای آنها برگزار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار