جانشين فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه يک کيف زن حرفه اي در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شناسايي و پس از دستگيري به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۷۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، صیاد درویشی اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف زنی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)در قسمت خواهران، مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

وی با بیان این که متهمه اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است، افزود: با انتقال وی به پلیس آگاهی استان در تحقیقات به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از تلاش برای شناسایی مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: نهایتاً نامبرده به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ درویشی در خاتمه با اشاره به شلوغی مراکز خرید و همچنین اماکن عمومی در روزهای منتهی به آخر سال، توصیه کرد: بانوان در صورت حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام از آوردن طلا و پول و همچنین اسناد و مدارک خودداری و حتی المقدور در دید افراد معلوم الحال قرار ندهند و در مواجهه با افراد مشکوک سریعاً به مأموران مستقر در آن مرکز اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار