رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم از موفقيت دووميداني‌كاران قم در كسب چهار عنوان نخست مسابقات ركوردگيري برترين‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: ورزشکاران بسیار خوب و مستعدی در دوومیدانی قم داریم و هر یک از آنها در مواد و رشته‌های گوناگون رده‌های سنی مختلف آماده درخشش در میادین پیش‌روی سال 1397 هستند تا بر اعتبار دوومیدانی قم بیافزایند.

وی با اشاره به اعزام دوومیدانی‌کاران قم به مسابقات کشوری این رشته، ابراز کرد: مسابقات دوومیدانی رکوردگیری از برترین‌ دوومیدانی‌کاران دختر و پسر کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در حالی به پایان رسید که نمایندگان استان قم چهار عنوان نخست این رقابت‌ها را تصاحب کردند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: این دوره از پیکارها با حضور تعداد 90 دوومیدانی‌کار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و دوومیدانی‌کاران پسر قم در رشته‌های ۱۱۰ متر با مانع، ۲۰۰ متر، پرش با نیزه و پرتاب وزنه روی سکوی نخست ایستادند.

وی یاد آور شد: در رشته 110 متر با مانع علی کشاورز از هیأت دوومیدانی قم با زمان 14 ثانیه و 48 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و علی قاسم‌بابایی در رشته 200 متر دیگر رقبای خود را پشت‌سر گذاشت و با ثبت رکورد 22 ثانیه و 15 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

رضایی عنوان کرد: خوشبختانه روند موفقیت‌های دوومیدانی قم در رشته پرش با نیزه نیز ادامه یافت و سیدعلی حسینی یکی از چهره‌های مستعد این رشته با ثبت رکورد سه متر و 90 سانتیمتر بالاتر از دیگر شرکت کنندگان به مقام نخست نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در رشته پرتاب وزنه رده سنی جوانان این دوره از پیکارهای رکوردگیری انتخابی تیم ملی پسران، محمدتقی مهرعلی با ثبت رکورد 16 متر و 25 سانتیمتر روی سکوی نخست جای گرفت و موفقیت‌های تیم اعزامی هیأت قم را در این مسابقات کامل کرد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی، این دوره از مسابقات با هدف ارزیایی عملکرد برترین‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر و همچنین اردونشینان حاضر در برنامه‌های تدارکاتی به انجام رسید و پس از بررسی نتایج ثبت شده، تصمیمات سازمان تیم های ملی راجع به ملی‌پوشان اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار