یادداشت تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قم از جمهوری اسلامی ایران و اوستیای شمالی (فدراسیون روسیه)‌امضا شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، یادداشت تفاهم‌نامه همکاری و نشستی با حضور مهرداد غضنفری با سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم، محمد سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و دیگر مدیران اقتصادی استان و رئیس فدراسیون روسیه در محل نشست‌های سازمان صنعت و معدن قم برگزار شد.

این تفاهم‌نامه که در حاشیه نشستی برای هم‌اندیشی در زمینه‌های اقتصادی برگزارشده بود، بین نمایندگان فدراسیون روسیه و قم در زمینه‌های کلان اقتصادی همچون کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی با نماینده‌های استان کاباردینا بالکاریای روسیه (فدراسیون روسیه) امضا شد.

در این توافق که دارای یک مقدمه و هفت‌بند است، بر هرگونه همکاری اقتصادی، تجاری و صنعتی، معدنی و فنی در تمام زمینه‌ها همچنین تبادل اطلاعات فی‌مابین دو طرف قرارداد تأکید شد.

همچنین مقدر شد تا کنفرانس‌ها، سمینارها، اجلاس‌های کارآموزی و تبادل هیئت‌های اقتصادی، شرکت در نمایشگاه‌ها و برقراری نمایشگاه‌های فروشی نیز برای تحکیم روابط همکاری و اقتصادی فی‌مابین اطراف قرارداد برگزار شوند.

شایان‌ذکر است تمامی همکاری‌های لازم برای مساعدت و هماهنگی برای برگزاری انواع رویدادی اقتصادی فی‌مابین، نیز از بندهای این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه هم‌اکنون با دو نسخه فارسی و روسی در دست دو طرف است.

در حاشیه این نشست از مجتمع اقتصادی شیرینی و شکلات� قم نیز بازدید به عمل آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار