شهردار منطقه یک قم از آماده سازی و تجهیز بوستانهای سطح منطقه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 15 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به ایام پایانی سال، گفت: کلیه بوستان های سطح منطقه1 و به طور ویژه در بوستان هاشمی و مهدی در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) بازدید و تسهیلات رفاهی مورد نیاز شهروندان و زائرین از قبیل نمازخانه ، سرویس های بهداشتی، آلاچیق‎ مورد ارزیابی قرار گرفت تا کمبود های احتمالی به طور کامل رفع گردد.

شهردار منطقه یک قم افزود: در این بوستان‌ها فعالیتهای مربوط به رنگ آمیزی جداول، تجهیز، ایمن سازی و رنگ آمیزی آب نماها، کاشت گل های فصلی، کاشت فرش گل، آماده سازی ست های ورزشی و تندرستی، نصب و تجهیز کباب پز و آلاچیق و... در دستور کار قرار گرفت.

اصفهانیان مقدم از ارائه خدمات فرهنگی به مسافران و شهروندان در بوستان های سطح منطقه خبر داد و افزود: در این راستا تجهیز نمازخانه ها، پخش اذان و اقامه نماز جماعت از جمله فعالیتهای فرهنگی منطقه در سطح بوستان‌ها بوده که در سال های گذشته نیز با استقبال خوبی همراه بوده است.

وی از آذین بندی و نورپردازی ویژه میادین و بوستان ها و آب نماهای سطح منطقه خبر داد و بیان داشت: جهت راهنمای زائرین و مسافرین نوروزی ، تابلوهای هدایت مسیر تهیه و در حال نصب در سطح منطقه می باشد.

شهردار منطقه یک قم همچنین به پاکسازی مبادی ورودی شهر و سطح منطقه در راستای تنظیف محیط شهری و ارتقاء کیفیت زیست محیطی اشاره داشت، بیان کرد: لکه گیری آسفالت شوارع و معابر با قید اولویت در حال انجام می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات و تمهیدات پیش‌بینی شده بتوانیم خدمات قابل قبولی در شان زائرین شهر کریمه اهل بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و شهروندان محترم در نوروز 97 ارائه نماییم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار