دبیر هیئت تنیس استان قم از برگزاری مرحله نهایی لیگ استانی این رشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی درباره برگزاری لیگ استانی تنیس خاکی،اظهار داشت: لیگ استانی تنیس خاکی استان پس از سال‌ها وقفه مجدداً با تغییر و تحولات انجام‌شده در رأس این هیئت از هفته‌های گذشته استارت خورده است.

دبیر هیئت تنیس خاکی استان قم افزود: اکنون این مسابقات به مرحله نهایی خود رسیده است و از ابتدا هدفمان از برگزاری استعدادیابی و ارتقا سطح فنی بازیکنان بوده است که فکر می‌کنیم به این موضوع تا حدودی رسیده باشیم.

وی در مورد بازی‌های نهایی توضیح داد: در روز پنج‌شنبه 24 اسفندماه تیم‌های مدافعان حرم و سوهان روح‌الامین و خورشید یک و خاتم‌الانبیا به ترتیب در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لطفی بیان کرد: پس از مشخص شدن چهره تیم‌های برتر مراسم اختتامیه،تجلیل از قهرمانان مقام آور سال 96 و تجلیل از خانواده‌هایی که در مسابقات خانوادگی در بخش پدر و پسری و دو برادری مقام کسب کردند برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس خاکی استان قم درباره اجرای طرح jti ،گفت: طرح jti یک طرح استعدادیابی کشوری است که تحت نظارت فدراسیون این رشته در تمامی استان‌ها به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: در این طرح از مدارس ابتدایی گروه سنی زیر 9 سال و زیر 12 سال استعدادیابی دعوت‌شده و به مسابقات کشوری استعدادیابی اعزام خواهند شد.

لطفی تصریح کرد: سه تن از تنیسوران استان که شامل همین طرح می‌شوند هفته گذشته در مسابقات استعدادیابی البرز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار