تيم فوتبال اميد صباي قم با كارنامه‌اي بسيار ضعيف و عملكردي دور از انتظار با مسابقات ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور رسما خداحافظي كرد.
کد خبر: ۵۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، پرونده 22 هفته رقابت رفت و برگشت 12 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با پایان رقابت مدعیان قهرمانی در حالی بسته شد که این فصل از رقابت‌ها با ناکامی‌های متوالی برای نماینده فوتبال قم همراه بود.

تیم امید صبای قم بعد از اینکه با کسب رتبه دهم در فصل قبل جایگاه خود را در لیگ برتر فوتبال امید ایران حفظ کرد، با تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود گام به رقابت‌های این فصل گذاشت اما از همان شروع رقابت‌ها عملکردی ضعیف را در پیش گرفت و در نهایت به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

امیدهای صبای قم در مجموع 22 هفته رقابت با 11 تیم دیگر حاضر در لیگ برتر امید ایران، در 16 مسابقه به حریفان خود باختند تا از این نظر ضعیف‌ترین تیم این فصل لقب بگیرند، تیمی که بیشترین باخت را در فصل 97 – 1396 لیگ برتر امید ایران متحمل شد.

نماینده فوتبال قم در سه بازی حریفان خود را شکست داد، سه بار با رقبا مساوی کرد و با 19 گل زده در 22 مسابقه حتی نتوانست به آمار یک گل زده در هر بازی برسد و از این نظیر نیز عنوان ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال امید ایران را در کنار تیم‌های مس رفسنجان و نفت اهواز به خود اختصاص داد.

شاگردان رحیم راسخ در تیم امید صبای قم در 22 بازی این فصل 63 گل خوردند تا عنوان بدترین خط دفاع لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به نام آنها ثبت شود، تیمی که با تفاضل گل منفی 44 و کسب تنها 12 امتیاز از 66 امتیاز توزیع شده در این فصل سرانجام در جایگاه دوازدهم و آخر جدول رده‌بندی ایستاد و به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

این در حالی است که تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 45 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، فولاد خوزستان با کسب 43 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد، خونه به خونه بابل با کسب 42 امتیاز سوم شد و تیم‌های البدر بندر کنگ و مس کرمان با امتیاز مشابه 29 در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند و پرونده این لیگ با سقوط صبای قم و حفاری اهواز بسته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار