فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان از برگزاری یادواره شهدای پلیس قم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم اظهار کرد: وظیفه خود دانستیم با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان روز شهید و یاد و خاطره شهدا ی والامقام را گرامی بداریم.

وی افزود: در سنوات اخیر فعالیت‌های بسیار گسترده و موثری برای خدمت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان قم انجام شده و تحولات بنیادینی در مجموعه ایثارگران، شهدا و خانواده‌هایشان و دیگر امور بنیاد صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با تجلیل از شخصیت سردار جانباز "سید جواد‌هاشمی" مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان تصریح کرد: البته انتصاب افراد درد آشنا و دلسوز نسبت به خانواده معظم شهدا و احساس مسؤولیت بیشتر نسبت به فرزندان شهدا و ایثارگران این تحول را رقم زده و در همین راستا اقدامات ساختاری و زیربنایی در مجموعه بنیاد شهید استان صورت گرفته که ما امروز شاهد گسترش فعالیت‌ها در این بنیاد هستیم.

مجتبایی ادامه داد: من مطمئن هستم بخش زیادی از پیشرفت‌هایی که در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اتفاق می‌افتد ناشی از جایگاه و شخصیت خانوادگی و سیادت اجتماعی مدیر کل این مجموعه است به خصوص در دوران جنگ و دفاع مقدس که توانسته به بالاترین حد خود برسد و با مجروحیت و جانباز شدن به عالی ترین جایگاه برسد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: در سال 1397 با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادواره شهدای پلیس قم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار