معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۱۰ بیمارستان در قم وجود دارد که همه آن‌ها با حضور رئیس و یا مدیر بیمارستان در تعطیلات نوروزی به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمود پرهام اظهار کرد: حدود ۶۰ آزمایشگاه خصوصی، دولتی و خیریه در استان قم فعالیت دارند که از این تعداد، پنج آزمایشگاه خصوصی به صورت فعال و آزمایشگاه‌های مراکز درمانی نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را در ایام تعطیلات ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه درمانگاه‌های شبانه‌روزی نیز فعالیت خود را در ایام تعطیلات ادامه خواهند داد، تصریح کرد: از مجموعه مراکز دندانپزشکی‌ها نیز مرکز سلامت در ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم ادامه داد: ۹۰ مرکز ترک اعتیاد در قم فعالیت دارد که همه این مراکز در ایام تعطیلات نیز ارائه خدمات می‌کنند.

پرهام همچنین فعالیت مراکز رادیولوژی را در تعطیلات نوروزی مورد اشاره قرار داد و گفت: حدود ۳۷ مرکز و موسسه رادیولوژی در قم فعال است که از این تعداد ۳ مرکز رادیولوژی به صورت نوبتی و مؤسسات رادیولوژی که شبانه‌روزی هستند همراه با مراکز رادیولوژی بیمارستان‌ها به صورت فعال در ایام تعطیلات خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: ۱۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در قم وجود دارد که همه آنها در ایام تعطیلات نوروزی با حضور رئیس بیمارستان و یا مدیر بیمارستان حضور فعال دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: اورژانس ۱۱۵ نیز خدمات پیش بیمارستانی را همراه با اورژانس‌های بیمارستان‌های استان قم انجام می‌دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار