مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید ویژه اسکان زائران و مسافران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان در راستای آماده سازی کمپینگ غدیر در آستانه سال جدید، اظهار داشت: در محل فاز یک و دو کمپینگ عملیات اجرای شبکه روشنایی، مکانیکی و ابنیه به طور کامل توسط شرکت پیمانکار تکمیل و تحویل داده شده، همچنین زیر سازی و آسفالت دو فاز مذکوردر دستور کار اجرا است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در محل فاز سه و چهار، شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی هستیم افزود: 50 درصد اجرای تاسیسات نیز انجام گرفته و پیمانکار همچنان در حال فعالیت است.

جوادیان از نصب 300 سکوی پرتابل از 600 سکوی نشیمن برنامه ریزی شده خبر داد و گفت: تاکنون از 220 میلیون تومان پیمان ساخت و نصب آلاچیق، 60 درصد پروژه انجام شده و همچنین دو پیمان جدول گذاری هر یک به مبلغ 220 میلیون تومان به طور موازی در حال فعالیت در معابر اصلی بوستان است.

وی بیان کرد: مبلغ 220 میلیون تومان پروژه باغچه سازی با سنگ مالون و ایجاد رفیوژ میانی در معابر اصلی بوستان 95 درصد پیشرفت داشته و ساخت اتاقک فشار گاز به مبلغ 30 میلیون تومان نیز تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه پیمانکار پروژه ساخت دریاچه مصنوعی در حال نقشه برداری محل است، افزود: پروژه لوله گذاری و اجرای آبیاری تحت فشار بوستان در قالب دو پیمان در حال انجام فعالیت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار