شهردار منطقه سه قم تاکید کرد
شهردار منطقه سه قم گفت: برای اینکه بتوانیم شهر بهتری بسازیم نیازمند مشارکت مردم و همراهی ایشان هستیم تا در کنار هم زمینه‌ای برای آرامش و رفاه بیشتر در شهر قم فراهم شود.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، سیدشمس‌الدین نعمتی در ملاقات مردمی با اهالی محله 7 تیر که در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در این محله، اظهار کرد: در دو سال گذشته شهرداری در حوزه‌های مختلف اجرای نهضت آسفالت، درختکاری، توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری، محله‌محوری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و توسعه زیرساخت‌های شهری برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه تاکید مجموعه مدیریت شهری بر مشارکت با شهروندان در راستای تقویت امکانات شهر قم است، اذعان کرد: در سال‌های اخیر شهر قم با مشکلات متعددی مواجه بوده و با توجه به رکود ساخت و ساز، شهرداری نیز با کمبود منابع مالی مواجه شده اما با این حال روز به روز شاهد گسترش اقدامات و بهبود شرایط خدمات شهری و زیرساخت‌های شهر قم هستیم.

نعمتی بیان کرد: به همین منظور برای اینکه بتوانیم شهر بهتری بسازیم نیازمند مشارکت شهروندان و همراهی ایشان هستیم تا در کنار هم زمینه‌ای برای آرامش و رفاه بیشتر در شهر قم فراهم شود.

در پایان این نشست مردمی هیات امنای مسجد حضرت زینب و ساکنین محله هفت تیر بابت مساعدت‌های شهرداری با مجموعه مسجد و مردم محله از شهردار منطقه سه تقدیر کردند.

همچنین مردم محله در این نشست درخواست‌های خود در بخش‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و... را از مسئولان منطقه سه مطرح کردند و دستورات لازم در راستای تحقق این درخواست‌های صادر شد.

ایمن سازی ترافیکی برای عبور عابرین از عرض بلوار هفت تیر روبروی مسجد حضرت زینب(س)، نصب سرعت کاه و گل میخ و رنگ ترافیکی و علایم و تابلوهای انتظامی، بهسازی پیاده روهای بوستان پرستار در مجاورت مسجد حضرت زینب(س) و... از جمله درخواست‌های شهروندان محله بود که بخشی از آنها نیز به سرعت انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار