دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم از دعوت تيرانداز نوجوان قم به اردوي آماده‌سازي تيم تفنگ بادي رده سني نوجوانان دختر كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمدجواد متقیان‌نژاد با بیان اینکه قم امسال چندین تیرانداز در تیم‌های ملی داشته، اظهار کرد: دعوت مینا روحیان از قم به اردوی تیم ملی تیراندازی نوجوانان / این‌اردو‌ از روز ۱۹ الی ۲۶ اسفند در مجموعه ورزشی آزادی به انجام خواهد رسید

وی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی دختران و پسران تیراندازی با تفنگ بادی رده سنی نوجوانان تا روز 26 اسفند ماه با حضور نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی به میزبانی تهران در سالن تیراندازی 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم افزود: مربیان تیم تفنگ دختران و پسران کشورمان از تیراندازان استان‌های تهران، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان‌شمالی و قم برای حضور در اردوی جدید این تیم دعوت کرده، در حالی که تهران با چهار تیرانداز دارای بیشترین نماینده است و سایر استان‌ها یک نماینده در این اردو دارند.

وی یاد آور شد: از قم مینا روحیان عضو تیم تفنگ بادی هیأت تیراندازی قم در مسابقات فصل 1396 به این اردو دعوت شده است، در حالی که روحیان مدارج ترقی و پیشرفت در این رشته ورزشی را به سرعت پشت‌سر گذاشته و سابقه عضویت تیم دختران ایران در رقابت‌های برون‌مرزی این رشته را نیز دارد.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: روحیان که عناوین و موفقیت‌های متعددی را در چند سال اخیر از رقابت‌های داخلی این رشته کسب کرده و بارها به تیم‌ دختران نوجوان ایران نیز دعوت شده است، امسال همراه با تیم منتخب کشورمان به مسابقات بین‌المللی این رشته در کشور صربستان نیز اعزام شد.

وی ابراز کرد: علاوه بر ملی‌پوش تیراندازی قم، نازنین‌زینب جعفری، روژان جلالیان، درسا فدایی در بخش دختران و امیرحسین شریف‌زاده در قسمت پسران به نمایندگی از تهران، امیرحسین هدایت از آذربایجان غربی، رضا امیری از مرکزی، علی کرمانی از خراسان شمالی دیگر نفرات دعوت شده به این اردو هستند، ضمن اینکه ابراهیم اینانلو به همراه محمد رضایی و مریم طالبی هدایت تیم ملی دختران رشته تفنگ بادی ایران را بر عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار