آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از سپاه به‌عنوان پیشانی اقتدار نظام اسلامی نام برد و گفت: در استان قم نسبت به فعالیت‌های مختلف سپاه و بسیج از جمله شجره طیبه صالحین نگاهی ویژه داشته و در راستای اجرای مطلوب این برنامه‌ها پیشگام هستیم.
کد خبر: ۵۷۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولویت‌بندی کارهای اجرایی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: هر چند ضرورت برخی از امور به خوبی قابل احساس است اما باید اولویت را به کارهای مهم و اساسی اختصاص دهیم که رهبر انقلاب اسلامی نسبت به اجرایی کردن آن‌ها تاکید دارند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: همایش‌هایی که نتیجه آن‌ها پیگیری مطالبات رهبری نباشد رنگ باخته و کاربرد لازم را ندارد به همین علت باید نظارت لازم و کافی بر همایش‌ها دنبال شود تا بتوانیم به نتایج موردنظر برسیم.

وی از سپاه به‌عنوان پیشانی اقتدار نظام اسلامی نام برد و گفت: در استان قم نسبت به فعالیت‌های مختلف سپاه و بسیج از جمله شجره طیبه صالحین نگاهی ویژه داشته و در راستای اجرای مطلوب این برنامه‌ها پیشگام هستیم، نشست مربیان صالحین استان قم هر هفته در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به شخصیت‌هایی از جمله سردار قاسم سلیمانی، فرماندهان و روحانیون سپاه دل بسته‌اند، عنوان کرد: در رفتار و گفتار ایشان نکات آموزنده بسیاری وجود دارد که باید بتوانیم این نکات را شناسایی و از آن‌ها استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از تجربیات و پیشنهادات روحانیون در سطوح مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت روحانیون بتوانیم به تحقق منویات موردنظر رهبری برسیم.

دو هزار روحانی استخدامی در سپاه فعالیت دارند

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نیز با تأکید بر اینکه با ایجاد پیوند میان نهاد روحانیت و سپاه و بسیج تحقق منویات رهبری دست‌یافتنی‌تر می‌شود، اضافه کرد: دو هزار روحانی مستقر در سپاه داریم که استخدامی هستند و به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور روحانیون در کاروان‌های راهیان نور یادکرد و گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای ازجمله فعال‌سازی بسیج اساتید حوزه‌های علمیه دنبال شده است هرچند در این عرصه تأخیری 30 ساله داشته اما اکنون در حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان، بسیج اساتید را راه‌اندازی و برنامه‌های مختلف را آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید بسیجی عنوان کرد: بسیج طلاب به دستور مقام معظم رهبری زیر مجموعه نماینده ولی‌فقیه در سپاه فعالیت خود را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه 140 هزار طلبه بسیجی در کشور سازمان‌دهی شده‌اند، مطرح کرد:‌ علما پزشکان توانمند دینی هستند که گاهی لازم است معاینه‌ای از وضعیت جامعه داشته باشند تا بتوانند نسخه شفابخش مناسبی را برای مردم ارائه دهند.

وی بابیان اینکه میان بسیج و مدیریت حوزه‌های علمیه هیچ اختلافی وجود ندارد، تصریح کرد: ما آمادگی داریم که وضعیت موجود جامعه را به مراجع گزارش داده و نسخه‌های شفابخش علما را به بدنه سپاه و بسیج منتقل کنیم تا بتوانیم به تحول موردنظر در کشور برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار