آیت الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بسیج بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: جوانان بسیاری با عضویت در بسیج از دین دفاع کردند.
کد خبر: ۵۷۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده جدید ولی فقیه در سپاه پاسداران که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب ارکان و مؤلفه‌هایی دارد و یکی از آنها پیروی از ولایت فقیه است، گفت: این روزها، شاهد بودیم که بعضی از افراد و فرقه‌ها با چراغ سبز دشمن و پول آنها به سفارت ایران حمله می‌کنند، این دشمن است و نباید در مقابل آن ساکت بود.

وی با بیان اینکه ریشه همه فتنه‌ها در منطقه صهیونیست‌ها هستند، تأکید کرد: الآن دولت عربستان این همه مسلمان یمنی را به خاک و خون می‌کشد، این به دلیل چراغ سبز آمریکا و صهیونیزم جهانی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسئله حجاب و حمله به این ارزش دینی افزود: موضوع حجاب از مسائل مهم در دین است، اگر در دفاع از مسئله مهم حجاب و این ارزش دینی، کمی شل می‌گرفتیم و بی‌تفاوت می‌شدیم، معلوم نبود چه مسائلی پیش می‌آمد.

وی اظهار داشت: امروز جای بسی خوشحالی است که در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر آن ولی فقیه است و این نعمت خاص است و باید قدردانی کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه تحقق ولی فقیه و نظام بر مبنای حکومت اسلامی، آرزوی بسیاری از انبیاء الهی و بزرگان بوده است، اظهار داشت: تحقق این مسئله باعث از بین رفتن بسیاری از فتنه‌های دشمن شد.

وی با اشاره به مسئله حجاب و حمله به این ارزش دینی افزود: موضوع حجاب از مسائل مهم در دین است، اگر در دفاع از مسئله مهم حجاب و این ارزش دینی، کمی شل می‌گرفتیم و بی‌تفاوت می‌شدیم، معلوم نبود چه مسائلی پیش می‌آمد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه جهاد در اسلام با شعار دادن منافات دارد، افزود: جهاد به معنای این است انسان جان خود را فدای دین کند، تنها از این طریق است که دشمنان شکست خواهند خورد وگرنه با صرف شعار دادن، جهاد و پیروزی بر دشمن محقق نمی‌شود.

وی گفت: اگر ملت ایران در مقابل دشمن بعثی جانانه به میدان نمی‌آمدند، خون نمی‌دادند، پیروزی محقق نمی‌شد و انقلاب هم تحقق نمی‌یافت.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه شکل‌گیری بسیج توانست بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی کند، بیان داشتند: شکل‌گیری بسیج باعث شد بسیاری از جوانان با عضویت در این سازمان برای دفاع از دین به میدان بیایند.

خاطرنشان می‌شود: از سوی سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور، کارت بسیجی به حضرت آیت الله نوری همدانی اهداء شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار