حاشیه هایی از جلسه شورای اداری:
تجلیل از مدیران فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، درخواست تشکیل ستاد ایثار برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم از جمله حاشیه های آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 1396بود.
کد خبر: ۵۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم دراین جلسه که عصر دوشنبه در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به دفن 464 شهید مدافع حرم در قم خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 66 شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در قم تشکیل شده و درخواست این است که نسبت به بزرگداشت شهدای مدافع حرم نیز ستادی به ریاست استاندار پیش بینی شود.

سید جواد هاشمی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ما سرشار از شهادت و ایثاراست و تاکنون دیدارهای زیادی با خانواده معظم شهدا در قم انجام شده که برخی ارگان ها از جمله استانداری ،سپاه علی بن‌ابیطالب(ع)، ‌نیروی انتظامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیشترین آمار دیدار با خانواده‌های شهدا را به خود اختصاص دادند.

در جلسه شورای اداری استان قم از مدیران فعال در عرصه ایثار و شهادت در قم تجلیل شده که از جمله این افراد می توان به محمد عرب مشاور سابق استاندار، حسین امیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری ، مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل ، سید احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معصومه ظهیری مدیر کل امور بانوان استانداری ، مدیرکل اطلاعات قم و سید رضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم و احمدی کوشا اشاره کرد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز دراین جلسه تاکید کرد: از این به بعد، قصد بر این است که جلسه شورای اداری استان به فرازی از وصیت نامه یکی از شهدا، مزین شود.وی درادامه از تدوین سند اشتغال استان خبر داد و خطاب به مدیران گفت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران، میزان نقش آفرینی آنها در تحقق این اسناد است.

دراین نشست کلیپی با عنوان فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد ترویج ایثار و شهادت پخش شد. استان قم شش هزار شهید و 11 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

استاندار قم نیز دراین جلسه ارتحال آیت الله نصرالله شاه آبادی از اعضای مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. وی همچنین از تلاش مسئولان راهیان نور استان جهت اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار