با كسب 30 امتياز رقم خورد
بانوان ووشوكار قم با تيم باشگاهي خود مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ برتر ووشو زنان باشگاه‌هاي كشور را جشن گرفتند.
کد خبر: ۵۷۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، پیکارهای این فصل لیگ برتر ووشو زنان ایران در حالی به انجام رسید که برای سومین سال متوالی به دلیل ضعف‌های مفرط در هیأت ووشو قم خبری از تیم بانوان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور نبود ولی بانوان حرفه‌ای این رشته دست از تلاش برای حفظ اعتبار خود در این رشته برنداشتند.

دو تن از چهره‌های شاخص و موفق یک دهه اخیر ورزش بانوان قم در رشته‌های رزمی یعنی پریسا حیدری و خدیجه رضایی بعد از کسب عناوین متعدد میادین داخلی و برون‌مرزی، امسال در مسابقات لیگ برتر ووشو زنان ایران در ترکیب تیم پیام نور به میدان رفتند.

این در حالی است که هفت تیم دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور ایذه، فولاد مبارکه سپاهان، هیأت ووشو شبستر، هیأت البرز، هیأت کردستان و کمیته شینگ یی چوان در مسابقات فصل 1396 لیگ برتر حضور داشتند و سرانجام تیم دانشگاه آزاد روی سکوی قهرمانی ایستاد و قمی‌ها با پیام نور نایب‌قهرمان شدند.

فدراسیون ووشو امسال رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان کشور را با عنوان جام ستارگان برگزار کرد و این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید و با برگزاری دیدارهای هفته پایانی در آکادمی ووشو، تیم دانشگاه آزاد با کسب 36 امتیاز روی سکوی نخست ایستاد و از عنوان قهرمانی خود با قدرت محافظت کرد.

همچنین تیم پیام نور که در این فصل با حضور خدیجه رضایی و پریسا حیدری دو ووشوکار قمی خود نتایج قابل قبولی به دست آورد با کسب 30 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و تیم ووشو فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 24 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

پریسا رضایی و خدیجه حیدری در حالی این عنوان ارزشمند را در لیگ برتر ووشو ایران به دست آوردند که در سایر رشته‌های رزمی نیز عنوان‌دار هستند و اکنون دو نماینده قم در اردوی تیم ملی جوجیتسو زنان ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار