رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: متاسفانه در استان قم فعالیت واحدهای غیرمجاز سه برابر فعالیت واحدهای مجاز است که نیازمند بررسی و مصوبات لازم در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۵۷۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا طلایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به بررسی وضعیت کارخانجات خوراک استان قم در جلسات متعدد، اظهار کرد: یکی از تصمیم‌هایی که در این جلسات گرفته شد سازماندهی پروانه‌های کسب این کارخانجات برای شناسایی کارخانه‌های غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه نظارت بهداشتی کارخانجات خوراک دام به عهده دامپزشکی است، مطرح کرد: متاسفانه در استان قم فعالیت واحدهای غیرمجاز سه برابر فعالیت واحدهای مجاز است که نیازمند بررسی و مصوبات لازم در این زمینه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به تصویب قانون پرداخت تسهیلات از 10 درصد سرمایه در گردش روستائیان به واحدهای مرغداری که درگیر آنفولانزا شده‌اند، عنوان کرد: 75 میلیون مرغ تخم‌گذار در کشور وجود دارد که طی آنفولانزایی که در میان 170 مرغ‌داری‌ استان قم شیوع پیدا کرد تعداد 7.5 میلیون از این مرغ‌ها تلف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی فرآیند استان قم بسیار مشکل شده است، یادآور شد: اگر امروز استان قم در زمینه فراهم کردن بسترهای مناسب برای اشتغال روستائیان اقدام کند این استان از بسیاری از استان‌های دیگر عقب خواهد ماند و به افق‌های مدنظر دست نخواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار