فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ایجاد مشکلات ترافیکی و حوادثی موتورسواران گفت: ۳۰۰هزار موتورسیکلت در استان قم تردد می‌کند.
کد خبر: ۵۷۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹ 13 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به جایگاه ویژه شهر قم در بین شهرهای دیگر کشور اظهار داشت: شهر قم ازنظر سیاسی شهری فوق‌العاده مهم است، چراکه بخش قابل‌توجهی از مسئولان نظام در این شهر ساکن بوده و علاوه بر آن نیز سالانه بیش از 20میلیون نفر مسافر وارد شهر مقدس قم می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از کاهش تلفات جاده‌ای در استان، عنوان کرد: در مسئله مرگ‌ومیر و تلفات ترافیکی سال 96، کاهشی 26 درصدی در استان قم اتفاق افتاده که امری ارزنده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با مطلوب دانستن امنیت روانی استان قم در مقایسه با استان‌های دیگر، افزود: امنیت روانی مردم استان قم مسئله‌ای مهمی بوده که در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، استان قم در این زمینه همواره بین 5 استان برتر کشور قرار است.

وی ادامه داد: از 10 پاسگاهی که برای مباحث ترافیکی باید در شهر قم ساخته و احداث می‌شد تاکنون تنها یک پاسگاه احداث‌شده است که باید در این زمینه نیز به هدف‌گذاری‌های لازم نزدیک شد.

مجتبایی موتورسیکلت‌ها را یکی از معضلات واقعی شهر قم دانست و تأکید کرد: 300هزار موتورسیکلت در حال تردد در استان قم وجود دارد،که کمبود پیست‌های مخصوص موتورسیکلت و پارکینگ در هسته مرکزی شهر دو معضل بزرگ در مسئله ترافیکی شهر قم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار