مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تاکنون ۴۶۴ شهید مدافع حرم در قم تدفین شده اند.
کد خبر: ۵۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶ 13 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید جواد هاشمی در هشتمین نشست شورای اداری استان قم در تالار معصومیه با گرامیداشت 22 اسفند ماه و روز شهید عنوان کرد: در این روز برنامه‌هایی به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: یکی از برنامه ها تقدیر از خانواده‌ شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم می باشد.

وی تصریح کرد: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در تحقق بهره گیری از ظرفیت‌های نظام تشکیل‌شده است.

هاشمی بیان کرد: همچنین در جلسات شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت استان برنامه ریزی هایی جهت بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برنامه هایی را در جهت دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی موفق استان اتخاذ کرده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: تاکنون 7 هزار و124 دیدار توسط سپاه و نیروی انتظامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر نهادها انجام شده است.

وی گفت: تاکنون ۴۶۴ شهید مدافع حرم در قم تدفین شده اند در این راستا امید است شورای بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم قم را به ریاست استاندار تشکیل دهیم.

گفتنی است در جلسه امروز از برخی از مدیران و مسئولان به عنوان خانواده معظم شهداء با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار