مدیرکل میراث فرهنگی قم:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: ۱۲ منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در استان قم وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی در حاشیه بازدید استاندار قم و جمعی ازمدیران استانی از منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت، اظهار داشت: ۱۲ منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در این استان وجود دارد.

وی افزود: از این ۱۲ منطقه نمونه گردشگری، ۳ منطقه آن در بخش خلجستان قرار گرفته است که اولین آنها، دهکده سلامت صبا است که فاز اول آن در سال ۱۳۹۴ توسط دکتر لاریجانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: دشت بهشت دومین منطقه نمونه گردشگری بخش خلجستان است که امروز مدیران ارشد استان برای حل مشکلات آن، در این منطقه گرد هم آمده‌اند.

وی اظهار داشت: به دستور استاندار قم، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از ادارات راه و میراث فرهنگی و شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات و....موظف شدند زیرساخت‌های این مجتمع گردشگری را تا سر حد قانونی آن تأمین نمایند.

رضایی بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت در منطقه خوش آب و هوای خلجستان قرار گرفته است و و در آینده نزدیک این دهکده بسیار زیبا به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: با سیاست‌های حمایتی که سازمان میراث فرهنگی برای حمایت از سرمایه گذاران در نظر گرفته است امیدوار هستیم تا بتوانیم از طریق جذب گردشگر، در اشتغالزایی و کسب درآمد اقتصادی و توسعه استان قم گام‌های بلند و استوار برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار