استاندار قم:
استاندار قم گفت: پوشش مناسب کارمندان ادارات باید مورد توجه قرار گیرد، هر چند پوشش کنونی نیز مناسب است اما باید کاری کنیم که برخی از موارد خاص که گزارش شده است رفع شود.
کد خبر: ۵۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در هشتمین نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم یک نوروز متفاوتی را برای مسافران و مردم استان قم رقم بزنیم.

وی با اشاره به وجود هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی استان قم تصریح کرد: وجود این هماهنگی و تقویت هم‌افزایی می‌تواند در رفع مشکلات تاثیر بسیاری داشته باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده نمایندگان مردم قم از سه به چهار نفر افزایش می‌یابند و در انتخابات دوره آینده مردم استان باید چهار نفر را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی از اعزام کاروان‌های راهیان نور یاد کرد و گفت: مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در راستای اجرای اردوهای راهیان نور اهتمام جدی دارند.

صادقی فوت آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی را تسلیت گفت و عنوان کرد: این شخصیت از بزرگان دینی و علمی استان قم بود.

وی با بیان اینکه مطالعه نامه 27 امام علی(ع) در نهج‌البلاغه باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، مطرح کرد: اخلاق اجتماعی، عدالت‌گرایی و ضرورت یاد مرگ‌ در این نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

استاندار قم از تلاش‌های انجام شده برای تهیه سند اشتغال یاد کرد و ادامه داد: هدف‌گذاری انجام شده برای سال آینده این است که با تهیه سند و اجرای آن بتوانیم نرخ بیکاری استان قم را تک رقمی کنیم که این هدف قابل تحقق است.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات برخی از پیمانکاران از دستگاه‌های اجرایی باقی مانده است، تصریح کرد: علاوه بر رفع این مطالبات پیمانکاران، مطالباتی نیز میان دستگاه‌های اجرایی است که باید برای آن‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

صادقی با اشاره به اینکه تلاش در راستای پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: امیدواریم سال آینده شاهد رضایت بیشتر مردم در عرصه‌های مختلف باشیم تا بتوانیم به نتایج موردنظر در استان قم برسیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بهینه منابع در مصارف باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: رفع چالش‌های محیط‌زیست، خشکسالی و موضوع کم‌آبی از مهم‌ترین موضوعات سال آینده خواهد بود که امیدواریم برای آن‌ها تدابیر لازم اندیشیده شود.

صادقی با اشاره به وجود برخی از انتقادها در مورد وضعیت حجاب و عفاف در استان به ویژه در سطح ادارات گفت: به نظر بنده ما در مورد ادارات و سازمان‌هایی که مسئولیت آن‌ها را بر عهده داریم راحت‌تر می‌توانیم در عمل به موضوع مهم عفاف و حجاب اهتمام داشته باشیم به همین علت پوشش مناسب کارمندان ادارات باید مورد توجه قرار گیرد، هر چند پوشش کنونی نیز مناسب است اما باید کاری کنیم که برخی از موارد خاص که گزارش شده است نیز رفع شود.

نماینده عالی دولت در استان قم با تاکید بر اینکه همگان در حوزه امنیت اجتماعی رسالت مشخصی را بر عهده دارند، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده به صورت متفاوت‌تر بتوانیم به رفع مشکلات مردم بپردازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار