رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در کمیته‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 723 مصوبه به تایید رسیده که تا کنون 60 درصد آن‌ها اجرایی و 20 درصد آن‌ها درحال اجرا است.
کد خبر: ۵۷۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد تسهیل از ابتدای سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و حدود 66 جلسه را برگزار کرده است، اظهار کرد: در کمیته‌های این کارگروه 723 مصوبه به تایید رسیده که تا کنون 60 درصد آن‌ها اجرایی و 20 درصد آن‌ها درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه بیشتر مصوبات در مباحث بانکی و کمیته بررسی رونق تولید بوده است، مطرح کرد: این کارگروه شامل کمیته‌هایی از قبیل کمیته بانکی و بررسی رونق تولید، کمیته زیربنایی، کمیته تامین اجتماعی، کمیته محیط زیستی و کمیته مالیاتی و سایر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تفاوت عملکرد بخش‌های صنعتی استان قم، عنوان کرد: در سال 96 رتبه استان قم در پرداخت تسهیلات تجمیعی از 16 به رتبه 11 بهبود یافته که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در سال آینده برای این استان در نظر گرفته‌ایم استان قم را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

وی از پرداخت بیش از 10 هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانک‌های تجارتی یاد کرد و گفت: در کمیته نظارت بر تسهیلات رونق تولید 22 مورد بازدید نظارتی، برگزاری چهار جلسه درون سازمانی، فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور حفظ و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی و بازدید از پنج واحد تولیدی در شهرک شکوهیه انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار