عضو هیأت رئیسه مجلس:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان قم، یک نفر به تعداد نمایندگان این استان در مجلس آینده اضافه شد.
کد خبر: ۵۷۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر پایگاه انقلاب اسلامی و مرکز تشیع است و به همین دلیل از مدیران ملی انتظار داریم که به شهر قم توجه کنند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وسعت و جمعیت شهر قم به صورت مستمر رو به افزایش است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس با توجه به ظرفیت‌های استان قم، یک نفر به تعداد نمایندگان این استان اضافه کرد و نمایندگان قم در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی چهار نفر خواهند بود.

امیرآبادی با اشاره به بی توجهی به بافت تاریخی شهر قم اظهار کرد: با وجود اینکه این بافت خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است، اما به بافت تاریخی شهر قم بی توجهی شد و اعتباراتی برای توسعه این بافت تخصیص پیدا نکرد.

وی ادامه داد: ردیف بودجه سه شهر مذهبی براساس برنامه ششم توسعه است و نباید به دلیل وجود این ردیف، اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به استان قم تخصیص پیدا نکند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم که وزارت راه و شهرسازی بودجه خوبی را به استان قم تخصیص دهد.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت محله اسماعیل آباد اظهار کرد: وضعیت این محله در حاشیه شهر قم در شان این شهر نیست و خارج از بافت مسکونی شهر قم است، هم اکنون حدود 800 خانوار در محله اسماعیل آباد زندگی می‌کنند و باید فکری به حال این محله شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار