معاون فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: در زمینه حضور طلاب در فعالیت‌های رسانه ای باید به عنوان مبلغ رسانه توجه شود و در این زمینه افرادی وارد فعالیت رسانه شوند که دغدغه آن‌ها رساندن پیام دین باشد.
کد خبر: ۵۷۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد ظهر امروز در چهارمین نشست گروه‌های تبلیغی رسانه ای که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در زمینه حضور طلاب در فعالیت‌های رسانه ای باید به عنوان مبلغ رسانه توجه شود و در این زمینه افرادی وارد فعالیت رسانه شوند که دغدغه آن‌ها رساندن پیام دین باشد.

وی افزود: طلابی که در زمینه رسانه فعالیت دارند به این موضوع توجه کنند که باید به معارف دین توجه داشته باشند و نیازهای یک مبلغ را مورد توجه قرار دهند و دانش خود را به گونه ای تنظیم کنند که بتوانند از ابزار رسانه به خوبی بهرره بگیرند.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم بیان کرد: فرهنگ نورانی اهل بیت (ع) بسیار مهم است و طلاب و روحانیون باید الزمات فرهنگ را استخراج کرده و رسانه این ظرفیت را فراهم کرده است تا به وسیله آن به ترویج معارف دینی بپردازیم.

روستا آزاد گفت: دغدغه‌هایی که جامعه را فراگرفته است به دلیل کمبود صبر و تحمل و بدبینی نسبت به دیگران است، باید به ترویج آیات و روایات اهل بیت (ع) در زمینه حلم و صبر و اهمیت آن در فضای مجازی بپردازیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار