مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قم:
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قم گفت: رسالت آموزش و پرورش فراتر از آموزش علم است و تعلیم و تربیت را نیز شامل می شود.
کد خبر: ۵۷۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، عطاء الدین قاسمی عصر امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش در استانداری قم درباره طرح نماد عنوان کرد: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان یا نماد با نگاهی تخصصی در جهت پیشگیری از آسیب ها تدوین شد و به صورت پایلوت مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قم افزود: باید برای حضور دانش آموزان در عرصه های مختلف تربیتی و فرهنگی و جلوگیری از آسیب ها برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: رسالت آموزش و پرورش فراتر از آموزش علم است و تعلیم و تربیت را نیز شامل می شود؛ آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان وظیفه ای سنگین و خطیر بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نماد یکی از طرح های ترییتی است که در فرآیند آن آموزش و پرورش یعنی دانش آموزان، والدین و معلمان نقش آفرینی می کنند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قم ادامه داد: مبتکر این طرح مهم سازمان امور اجتماعی وزارت کشور است و اعتبارات آن از طرف وزارتخانه جهت توسعه نشاط اجتماعی و تحقق طرح پیش بینی شده است.

قاسمی عنوان کرد: نسل امروز امانتی بزرگ در دست فرهنگیان هستند و تربیت آن ها اهمیت زیادی دارد همه در اجرای طرح نماد سهیم هستیم و باید نگرانی ها و دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان را در قالب این طرح رفع کرد.

وی در پایان بیان کرد: باید نسل جوان را با رفتار و منش ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم چرا که اموزه های مکتب اهل بیت(ع) نقش مهمی در تربیت و جلوگیری از آسیب ها دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار