مدیركل درآمد شهرداری قم خبر داد
مدیركل تشخيص و وصول درآمد شهرداری قم با تاکید بر اینکه 25 اسفندماه آخرین مهلت اعمال تخفیفات عوارض و جرائم ماده 100 است گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر جدی با اشاره به تخفیفات پایان سال شهرداری قم بابت عوارض و جرائم کمیسیون ماده 100 اظهار کرد: تخفیفات ویژه شهرداری در رابطه با عوارض و جرائم ماده 100 از سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) مصادف با هفتم آذر شروع شده و در سه مرحله ادامه داشته است که آخرین روزاعمال این تخفیفات 25 اسفندماه خواهد بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه مرحله اول تخفیفات شهرداری از 7 آذر تا 19 دی بود، گفت: در این مرحله 30 درصد تخفیف عوارض و در جرائم ماده 100 برای پرداخت نقدی 15 درصد تخفیف پیش بینی شده بود که با استقبال مردمی مواجه شد.

جدی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز از 20 دی تا 22 بهمن 25 درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض و 10 درصد پرداخت نقدی جرائم ماده 100 اعمال شد.

وی با اشاره به جزئیات اعمال تخفیفات مرحله سوم، تصریح کرد: مرحله سوم تخفیفات تا 25 اسفند است که قابل تمدید نیست که شامل 20 درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض و 5 درصد پرداخت نقدی جرائم ماده 100 می‌شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه معمولا در روزهای آخر دچار ازدحام جمعیت می‌شویم، بیان کرد: مبنای اعمال تخفیفات مبلغ پرداختی است نه فیش تحویل شده و از شهروندان درخواست داریم هرچه سریع‌تر مراجعه کرده و پرداخت را به روزهای آخر موکول نکنند.

جدی خاطرنشان کرد: در مرحله اول و دوم استقبال خوبی شد و نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم و در مرحله سوم شاهد افزایش مراجعات بوده و مطمئنیم در روزهای پایانی افزایش چشمگیری در مراجعات و استفاده از تخفیفات صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار