نايب‌رئيس هیأت ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم از رقابت 6 بانوي ورزشكار قم در دو رده سني پيكارهاي دو گانه قهرماني زنان ايران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم،زهرا اسدی اظهار کرد: مسابقات دو گانه قهرمانی بانوان ایران شامل دوومیدانی و دوچرخه‌سواری روزهای پایانی هفته جاری یعنی ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه به انجام می‌رسد و تیم منتخب هیأت قم متشکل از ورزشکاران دو رده سنی امید و بزرگسالان در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی بانوان قم به این مرحله از رقابت‌ها، ابراز کرد: در رده سنی امید آرزو تنباکویی، زهرا احمدی و شیما ابوالحسنی و در رده سنی بزرگسال زینب قنبری، زینب عظیمی و مژگان کهن نفرات عضو تیم بانوان هیأت قم محسوب می‌شوند.

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها نیز به شمار می‌رود، یاد آور شد: همچنین مریم قنبری، سعادت تقی‌ملا، سعیده ضرابی، معصومه ضرابی و سپیده مظفری‌منفرد دیگر داوران قمی قضاوت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

وی یاد آور شد: در مرداد ماه امسال هیأت سه‌گانه استان مرکزی در شهر اراک میزبان نخستین مرحله از نخستین دوره لیگ سراسری دوگانه بانوان باشگاه‌های کشور بود و شرکت کنندگان به شکل اسپرینت یا مسافت کوتاه شامل پنج کیلومتر دو، 20 کیلومتر دوچرخه‌سواری و مجددا 5/2 کیلومتر دوومیدانی رقابت کردند.

اسدی عنوان کرد: نخستین مرحله لیگ دوگانه بانوان ایران با حضور 50 ورزشکار در ترکیب 13 تیم به انجام رسید و با توجه به اینکه این لیگ در سه مرحله برنامه‌ریزی شده بود، در شهریور ماه رقابت‌های مرحله دوم به میزبانی هیأت سه‌گانه استان کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه قهرمان این رقابت‌ها در پایان با احتساب مجموع رکوردهای سه مرحله مشخص می‌شود، ابراز کرد: در مرحله دوم 45 ورزشکار در ترکیب 11 تیم همانند مرحله نخست جدالی جذاب و نزدیک در دو بخش تیمی و انفرادی داشتند و از برترین‌ها تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار