هشدار دادستان قم
گشت‌های انتظامی و امنیتی در سطح شهر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی خواهند کرد. اصناف و مغازه‌هایی که مبادرت به فروش مواد محترقه کنند تا اطلاع ثانوی پلمب شده و پرونده قضایی برای مالک آن تشکیل خواهد شد. خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در حین حرکت مبادرت به استفاده از مواد محترقه کنند توقیف‌ می شوند.
کد خبر: ۵۷۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به اینکه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در حین حرکت مبادرت به استفاده از مواد محترقه و سلب آسایش عمومی کنند توقیف‌ می شوند، گفت: گشت‌های انتظامی و امنیتی در سطح شهر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی خواهند کرد.

مهدی کاهه با اشاره به صدور دستورات قضایی خطاب به نیروی انتظامی و سایر ضابطین در خصوص چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: به مخلین نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال هشدار می دهیم و دستورات لازم برای برخورد با این افراد ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: اصناف و مغازه‌هایی که مبادرت به فروش مواد محترقه کنند تا اطلاع ثانوی پلمب شده و پرونده قضایی برای مالک آن تشکیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به موتورسیکلت و خودروها، گفت: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که در حین حرکت مبادرت به استفاده از مواد محترقه و سلب آسایش عمومی کنند توقیف‌شده و استفاده‌کنندگان از مواد محترقه نیز دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند شد.

وی ابراز داشت: مقرر شده برای حفظ هرچه بیشتر امنیت مردم، افرادی که در سال‌های گذشته مبادرت به تولید و استفاده مواد محترقه کرده بودند مورد رصد قرارگرفته تا از تکرار اقدامات مشابه آنان پیشگیری به عمل آید.

این مقام قضایی با اشاره به گشت های انتظامی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: گشت‌های انتظامی و امنیتی متشکل از تیم‌های عملیاتی ضابطین مختلف از امروز در سطح شهر حضور خواهند یافت و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار