شب شعر عفاف و حجاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷ 08 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از صبح پنج شنبه 17 اسفندماه به مدت دو روز برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

برگزاری آیین خطبه‌خوانی صبحگاهی خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان این آستان مقدس در شبستان امام خمینی(ره) در 7:15 دقیقه صبح فردا از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین، جمعی از بانوان نخبه و فعال فرهنگی استان قم ساعت 9 صبح پنج شنبه در شبستان امام خمینی(ره) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دیدار خواهند کرد.

جشن میلاد کوثر نیز پنج شنبه و جمعه شب ساعت 20:30 دقیقه با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در صحن جامع فاطمی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، برگزاری شب شعر عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم بانوی کرامت است که با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور جمعه شب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار