واکنش حجت الاسلام ذوالنور به اظهارات عارف
عارف می‌گوید که حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس و جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه از کسانی است که تلاش می‌کند مسئله حصر هرچه زودتر حل شود. این نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان رئیس فراکسیون امید مجلس درباره تلاش برای رفع حصر اظهار داشت: بنده در خصوص رفع حصر آقای کروبی، تلاش کردم.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضاعارف رئیس فراکسیون امید مجلس در گفت و گویی اعلام کرد: مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس و جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه از کسانی است که تلاش می‌کند مسأله حصر هرچه زودتر حل شود.

وی افزود: اصرار داشتیم که کمیته حصر صرفا امیدی نشود؛ اما خیلی استقبال نشد. بهتر بود که از فراکسیون‌های دیگر هم در این کمیته حاضر باشند.

عارف تصریح کرد: آقای ذوالنور با علاقه و مَنشی که دارد، با ما همکاری می‌کند و جزء کسانی است که تلاش می‌کند مسأله حصر هرچه زودتر حل شود و ما از پیگیری‌های ایشان تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این سخنان درباره تلاش این نماینده مجلس برای رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: بنده در خصوص رفع حصر آقای کروبی، تلاش کردم، ایشان با توبه و جبران گذشته خود، در مسیر نجات حرکت کند و بهانه شیطنت‌های مغرضین از بین برود.

وی برهمین اساس اضافه کرد: اما کاسبان حصر و کسانی که حیات خود را در وجود دستاویزها و بهانه‌هایی مانند حصر می‌دانند، با کارشکنی خود، پوست موز جدیدی زیر پای آقای کروبی با انتشار نامه‌ اخیر وی انداختند.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین تأکید کرد: مطالبه جدی مردم مجازات فتنه‌انگیزان و فتنه‌گرانی است که هم راستا با نظام سلطه و دشمنان قسم خورده انقلاب، طی هشت‌ماه با ایجاد فتنه، آشوب و بحران، خسارات سنگین مالی و معنوی به مردم و کشور عزیزمان وارد کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار