مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌ها، مراسمات و محافل مذهبی این هفته حرم کریمه اهل‌بیت(س) را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با تشریح برنامه‌های هفته جاری حرم کریمه اهل‌بیت(س) اظهار داشت: در هفته جاری آئین سخنرانی قبل از اذان ظهر در شبستان امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیلی از شنبه تا دوشنبه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شاهرودی از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه زمزم معرفت نیز همچون گذشته یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود افزود: سخنرانی زمزم معرفت نیز قبل از نماز مغرب از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌الاسلام همتی، وحیدپور، رضایی قمی، رستم نژاد، ملکی، محمدی و حیدری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا از شنبه تا جمعه به ترتیب با حضور حجج‌الاسلام ماندگاری، حسینی قزوینی، اویسی، مؤمنی، رفیعی، میرزا محمدی و میرشفیعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین نیایش صبحگاهی در هفته جاری هر روز بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام خوش جان برگزار می‌شود عنوان کرد: مراسم کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرزا محمدی و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین گنجی و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار