تیم فوتسال بانوان قم در حالی موفق شد به مرحله دوم مسابقات فوتسال دسته اول زنان کشور صعود کند که این صعود در عین حیرت و شگفتی به دست آمد.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، مرحله اول رقابت‌های فوتسال دسته اول زنان کشور در گروه‌های ۴ گانه در شرایطی به پایان رسید که کمتر کسی فکر آن را می‌کرد که قم در میان ۸ تیم صعود کننده به مرحله دوم جایی داشته باشد اما شاگردان الهام باباطاهری در فوتسال کشور شگفتی ساز شدند.

تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم در مرحله برگشت دور گروهی این مسابقات راهی مریوان در استان کردستان شد و به استثنای مسابقه اول و شکست برابر میزبان، در هر ۴ بازی بعدی خود پیروز شد و با کسب ۱۲ امتیاز سرنوشت ساز با صعود از رده چهارم به رده دوم جدول راهی مرحله دوم شد.

تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم بر خلاف سایر تیم‌های حاضر در دور برگشت که همگی با تقویت و افزایش توان تیمی برای صعود می‌جنگیدند در عین ناباوری ۳ بازیکن دور رفت خود را هم از دست داده بود و همین موضوع ارزش صعود این تیم را دوچندان می‌کند.

این در حالی بود که تیم فوتسال بانوان قم در دور رفت در خانه نتوانسته بود از امتیاز میزبانی بهره مند شود و در بین ۶ تیم حاضر در این گروه چهارم شده بود و شرایط این تیم برای حضور در دور برگشت به اندازه‌ای نگران کننده بود که امیدی به صعود این تیم وجود نداشت.

شاگردان الهام باباطاهری در این مرحله در بازی نخست مغلوب مریوان شدند، سپس ۶ بر ۴ شاهد فسا را شکست دادند، در بازی سوم دور برگشت در یک بازی مهم و حساس ۳ بر ۲ از سد هیئت فوتبال آمل عبور کردند و سرانجام با برتری ۲ بر صفر برابر فرهنگ ایثار ایرانیان تهران صعود کردند.

مرحله دوم این مسابقات بهار سال آینده با حضور ۸ تیم برتر صعود کننده از مرحله اول در قالب ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که ۲ تیم از هر گروه به مرحله سوم و پایانی راه می‌یابند و در مرحله سوم سرانجام ۲ تیم به لیگ برتر خواهند رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار