آیت‌الله نوری همدانی خواستار شد
یکی از مراجع تقلید با تسلیت شهادت شهدای ناجا و بسیجی در پاسداران تهران، خواستار رسیدگی فوری به جرائم مجرمان را خواستار شد.
کد خبر: ۵۷۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید امروز در ابتدای درس خارج فقه ضمن تسلیت شهادت شهدای نیروی انتظامی و بسیج، نیروی انتظامی را به عنوان خدمتگزاران صادق معرفی کرده و گفت: نیروی انتظامی بستر امنیت در جامعه را ایجاد کرده و این امنیت را حفظ می‌کند.

وی از شهدای گرانقدر بسیج نیز تجلیل کرده و ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهدا گفت: مسؤولان باید به جرایم مجرمان هر چه زودتر رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

آیت الله نوری همدانی یادآور شد: بنده در سال گذشته در بحث وقف به مناسبت وقف بر ادیان عرض کردم که صوفیه یک فرقه انحرافی است و هر 72 فرقه که مدعی هستند منحرف بوده و دشمن اهل‌بیت علیهم السلام هستند. امام صادق فرمود اینان از دشمنان ما هستند و مقدس اردبیلی در حدیقه الشیعه و صاحب وسائل در رساله جداگانه انحرافات این فرق را بیان کرده است.

وی بیان کرد: اینها چهره سازی و چهره آرایی می‌کنند و کرامات و سخنان اهل‌بیت را سرقت کرده و به نام خود چاپ می‌کنند تا چهره آرایی کنند و عمده اینها ریشه در زمان دوران ائمه و اقدامات بنی امیه و بنی عباس دارد که تلاش می‌کنند اهل‌بیت علیهم السلام را تحت الشعاع قرار دهند که هیچ گاه هم موفق نشدند.

آیت الله نوری همدانی ضرورت رسیدگی هرچه زودتر به این جنایت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: بعضی از تعابیر مسؤولان که گفته‌اند اینها عاقل و معتدل هستند درست نیست، اینها باطل و منحرف هستند و دروغ می‌گویند ؛ اینها نه با انقلاب بودند و نه در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

وی خطر عرفان‌های کاذب را یادآوری کرد و گفت: عرفان حقیقی در کلام و بیان اهل‌بیت(ع) علیهم السلام است و راه سعادت بشر هم تبعیت اهل‌بیت(ع) است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار