پانزدهمین شکست تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز اخراج دو بازیکن کلیدی این تیم رقم خورد.
کد خبر: ۵۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، در هفته دهم از دور برگشت مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم صبای قم در مقابل تیم میانه جدولی ملوان بندر انزلی به میدان رفت اما در پایان یک نمایش ضعیف و دور از انتظار با اختلاف چهار گل شکست خورد.

امیدهای صبای قم که پیش از این دیدار عملا به لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور سقوط کرده بودند، بازی با ملوان بندر انزلی برای آنها یک مسابقه کاملا تشریفاتی بود و به همین دلیل صبایی‌ها چندان این بازی را جدی نگرفتند و سرانجام با نتیجه‌ای سنگین باختند.

امیدهای صبای قم در این دیدار با نتیجه سنگین پنج بر یک شکست خوردند، نتیجه‌ای که موجب ثبت یکی از باخت‌های عجیب و قریب این فصل برای نماینده فوتبال قم شد تا شاگردان رحیم راسخ با بدترین نتیجه ممکن به یک دسته پائین‌تر در رده سنی امید فوتبال ایران سقوط کنند.

مسابقه صبای قم و ملوان بندر انزلی در حالی با برتری پنج بر یک انزلی‌چی‌ها به پایان رسید که در این بازی رضا شکری بازیکن آینده‌دار صبا زننده تنها گل تیمش بود اما صبا دو اخراجی به نام‌های مصطفی خوشدل و امیرحسین خسروانی نیز داشت تا با 9 بازیکن به این باخت عجیب و غریب تن بدهد.

امیدهای صبای قم در 21 بازی این فصل سه برد، سه تساوی، 15 باخت، 18 گل زده، 60 گل خورده، تفاضل گل منفی 42 دارند و با 12 امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی این فصل محسوب می‌شوند، رتبه‌ای که آنها را در سال 1397 به لیگ دسته اول فوتبال امید ایران می‌برد.

این در شرایطی است که یک هفته دیگر به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی مانده اما در بالای جدول قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان قطعی شده و در پائین جدول رده‌بندی نیز تیم‌های حفاری اهواز و صبای قم به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار