امروز در لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران صورت می‌گیرد
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در یکی از آخرین فرصت‌های خود برای بقا در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز برابر تیم صنعت‌نفت آبادان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های ایران امروز وارد هفته سیزدهم خود می‌شود و تیم‌های بالا و پائین جداول گروه‌های مختلف برای قطعی کردن صعود و فرار از سقوط آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند.

بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران برای قمی‌های علاقمند به فوتبال همانند لیگ دسته اول بزرگسالان و لیگ برتر امید فوتبال کشور دارای حساسیت بسیار بالایی است زیرا تیم فوتبال نوجوانان صبای قم از وضعیت خوبی در این رقابت‌ها برخوردار نیست و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند.

دیدار صبای قم و صنعت‌نفت آبادان از هفته سیزدهم مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال عصر امروز در حالی برگزار می‌شود که این بازی برای نماینده فوتبال قم حکم مرگ و زندگی دارد و صبا باید برای بقا در این سطح از رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران با سه امتیاز از میدان رقابت خارج شود.

صبای قم در این دیدار به مصاف تیمی می‌رود که در بازی نیم‌فصل نخست در ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم شکست سنگینی را به صبا تحمیل کرده اما این بار داستان متفاوت است زیرا صبا در جایگاهی ایستاده که شاید لغزش آنها پایان کار نوجوانان فوتبال قم باشد و صبا چاره‌ای جز تلافی آن باخت و بردن این دیدار ندارد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم به خوبی می‌دانند که برای بازگشت و حفظ جایگاه خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور در این رده سنی و از دست ندادن جایگاه لیگ برتر باید سخت تلاش کنند، البته به غیر از این بازی یک فینال دیگر نیز پیش‌روی نوجوانان صبا در هفته پایانی بازی‌ها قرار دارد اما صبا در صورت بردن این دیدار بخش مهمی از راه بقا در لیگ برتر را خواهد پیمود تا در بازی هفته پایانی با خیالی آسوده به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار