رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: تكواندوكار قم از سوي كادر فني تيم ملي براي اعزام به رقابت‌هاي آزاد قهرماني آفريقا انتخاب شده است.
کد خبر: ۵۶۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمد پیروزمنش اظهار کرد: محمدرضا شعبانی که موفق‌ترین تکواندوکار قم در مسابقات کشوری پاراتکواندو محسوب می‌شود و سابقه همراهی تیم ملی کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا را نیز دارد بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی پاراتکواندو از سوی کادر فنی این تیم برای به دست آوردن آمادگی لازم به منظور حضور در رقابت‌های آزاد قهرمانی آفریقا برنامه‌ریزی شده و به همین منظور تکواندوکاران دعوت شده به تیم ملی از چهارم اسفند ماه به اردو می‌روند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: این اردو با دعوت از ۱۳ پاراتکواندوکار که ترکیبی از ملی‌پوشان و نفرات برگزیده رقابت‌های قهرمانی کشور هستند تا آخرین روز اسفند ماه ماه برپا خواهد بود تا تیم ملی با قدرت به مصاف حریفان خود برود.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو پنج تکواندوکار از بهترین‌های این رشته برای همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آفریقا انتخاب می‌شوند تا تیم ملی با این نفرات روز پنجم فروردین ماه سال آینده در کشور مراکش به مصاف تکواندوکاران شرکت کننده از کشورهای مختلف برود.

پیروزمنش افزود: هدف تیم ملی پاراتکواندو این است که در مسابقات آسیایی سال 2018 به میزبانی کشور ویتنام حضوری پرقدرت داشته باشد، به همین منظور هیچ تکواندوکاری از اردو حذف نمی‌شود و پس از بازگشت از مسابقات آزاد آفریقا، اردوی تیم ملی با حضور تمامی آنها پیگیری خواهد شد.

وی یاد آور شد: ورزشکارانی از استان‌های یزد، گیلان، اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی، قم، زنجان، بوشهر، تهران، کرمانشاه و اصفهان حضور دارند و از یزد سعید صادقیان‌پور، از گیلان مهدی پوررهنما و از اردبیل محمود جعفرزاده به هرماه امیرحسین فکر دعوت شده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: همچنین احمد نریمانی از مازندران، اصغر عزیزی از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا شعبانی از قم، مهدی کردلو از زنجان، علیرضا بخت از بوشهر، عبدالمحمد شادمان از بوشهر، عمران رحمان از تهران، فرید کرم‌خانی از کرمانشاه و حامد حق‌شناس از اصفهان دیگر ملی‌پوش دعوت شده به این اردو محسوب می‌شوند، در حالی که پیام خان‌لرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی بر تمرینات ملی پوشان نظارت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار