آیت الله یزدی:
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در جهان امروزی اگر قمه‌زنی را دین‌داری بدانیم، دین از بین می‌رود، گفت: عده‌ای نمی‌دانند قمه زدن و برخی کارهای مشابه تا چه اندازه به دین ضربه می‌زند.
کد خبر: ۵۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله محمد یزدی در اولین اجلاسیه منشور روحانیت که با حضور مسئولان و اساتید حوزه علمیه در مدرسه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت:در جهان امروزی اگر قمه‌زنی را دین‌داری بدانیم، دین از بین می‌رود، گفت: عده‌ای نمی‌دانند قمه زدن و برخی کارهای مشابه تا چه اندازه به دین ضربه می‌زند.

آیت الله یزدی با اشاره به اینکه امام راحل همواره عنوان می‌کردند روحانیت باید زمان را بشناسد و در کنار مردم باشد و مشکلات جامعه را حل کند، گفت: دشمن آن‌چنان تبلیغ کرده که ما خیال می‌کنیم روحانیت وظیفه دیگری ندارد.

وی افزود: اسرائیل با کمک عربستان سعودی و آمریکا برای سقوط جمهوری اسلامی نقشه می‌کشند ولی عده‌ای آن را باور ندارند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه نویسنده‌ای در کتابش به روحانیت قبل از انقلاب، شیخ طوسی و شیخ مفید بی‌ادبی فراوان کرده بود، گفت: من پاسخ او را در دو صفحه نوشته و برایش ارسال کردم.

وی با بیان اینکه روحانیت به معنای جامع خود شامل همه طبقات از رده اول مرجعیت تا اساتید و مبلغین و کسانی که ملبس به لباس روحانیت در جامعه با مردم هستند، می‌شود.

وی با اشاره به نقش روحانیت در جامعه افزود: مسئولیت استمرار امامت که همان حفظ نبوت است را روحانیت بر عهده دارد و حفظ دین خدا از اصلی‌ترین وظایف روحانیت است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین عنوان کرد: پیامبران تبیین ابعاد دین و رفع دخالت‌های عده‌ای در دین را بر عهده داشتند و در این جهت بسیار تلاش کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار