سرمربي تيم هندبال بانوان هدف‌پويان جوان قم خبر داد
سرمربي تيم هندبال بانوان باشگاه‌ هدف‌پويان جوان قم از درخشش دختران هندباليست اين باشگاه در كسب نخستين قهرماني آسيايي هندبال زنان ايران خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 22 February 2018

 به گزارش تابناک قم،زهرا احمدی‌نیا اظهار کرد: استعدادهای ناب و آینده‌داری در چند سال اخیر با فعالیت در باشگاه هندبال هدف‌پویان جوان قم به سطح اول هندبال ایران معرفی شده، مدارج ترقی را طی کرده و به تیم‌های ملی هندبال کشورمان راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: دختران مستعد تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم علاوه بر این موفقیت‌ها، با حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران نقش تعیین کننده و مهمی در کسب نخستین مدال آسیایی هندبال بانوان کشورمان ایفا کرده‌اند.

سرمربی تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم افزود: نماینده هندبال ایران در مسابقات هندبال 2018 قهرمانی غرب آسیا تیم شهید چمران لارستان بود که با درخشش دو بازیکن قمی خود یعنی الناز قاسمی و فاطمه خلیلی و شکست تمامی حریفان نخستین مدال تاریخ هندبال بانوان ایران را به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم در مسابقات هندبال غرب آسیا حضوری پر قدرت داشت و تک تک حریفان را از پیش‌رو برداشت و مقابل آنها نتایج پرگلی نیز کسب کرد تا با شایستگی عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات را کسب کرده و یک موفقیت ارزنده برای ورزش ایران رقم بزند.

احمدی‌نیا تصریح کرد: نماینده هندبال بانوان کشورمان در حالی موفق به کسب این عنوان شد که تا قبل از آن هیچ تیمی از هندبال زنان ایران نتوانسته بود در مسابقات رسمی مدال کسب کند، در واقع این مدال نخستین مدال هندبال بانوان در تاریخ هندبال ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حریفان تیم کشورمان در مسابقات 2018 هندبال غرب آسیا، ابراز کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های اردن، قطر، سوریه، عراق و لبنان رقبای نماینده ایران بودند و به میزبانی کشور اردن برای کسب عناوین برتر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند و تیم کشورمان تمام آنها را شکست داد.

احمدی‌نیا که سابقه مربیگری در تیم ملی ایران و کسب مقام قهرمانی لیگ‌های دسته دوم و اول ایران در دهه 1390 را دارد و با تیمش دو دوره در لیگ برتر کشور نیز حضور یافته در پایان اظهار کرد: درخشش قاسمی و خلیلی در این رقابت‌ها یک بار دیگر ارزش سرمایه‌گذاری هدف‌پویان روی دختران مستعد قم را به نمایش گذاشت و امیدوارم بار دیگر حمایت شویم تا در لیگ برتر حضور یافته و برای ورزش قم اعتبار کسب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار