استاندار قم از قهرماني تيم بسكتبال با ويلچر جانبازان و معلولين ايثار قم در مسابقات فصل 1396 ليگ باشگاه‌هاي كشور تمجيد كرد.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم امروز برای ارائه گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه و عملکرد تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در رقابت‌های فصل 1396 لیگ باشگاه‌های کشور به استانداری قم رفتند.

ایثاری‌ها متشکل از علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه، یحیی ابطحی مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار، جواد شهره‌غلامی سرمربی تیم، رضا خلجی سرپرست تیم و نورالله جعفری مدیر مالی باشگاه با حضور در استانداری قم با سیدمهدی صادقی استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
ابطحی: ایثار موفق‌ترین باشگاه خصوصی ورزش جانبازان و معلولین قم است

در آغاز این جلسه یحیی ابطحی عضو هیات مدیره باشگاه ایثار و سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گزارشی از فعالیت‌های ایثار در بخش‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، آموزش و توانبخشی ارائه کرد و افزود: ایثار سابقه‌ای 26 ساله در ورزش دارد و از سال 1389 در لیگ‌های معتبر بسکتبال با ویلچر ایران رقابت می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های ایثار قم در لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران بیان کرد: کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در لیگ دسته دوم، دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر، مقام سوم مسابقات بین‌المللی 2015 و چند عنوان دیگر از جمله موفقیت‌های ایثار به عنوان موفق‌ترین باشگاه خصوصی ورزش جانبازان و معلولین قم در رشته موفق و شاخص بسکتبال با ویلچر محسوب می‌شود.
 
خوشرفتار: ایثار قم با نیروهای بومی قهرمان ایران شد

سپس علی خوشرفتار مدیر عامل باشگاه ایثار قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ایثار در حوزه‌های مختلف پرداخت و بیان کرد: ایثار قهرمانی سال 1396 خود در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را با بهره‌گیری کامل از کادر فنی و بازیکنان بومی به دست آورد تا توانمند و قابلیت بالای نیروهای بومی به خوبی نمایان شود و تاکیدات همیشگی مسوولان مبنی بر بها دادن به بومی‌ها تحقق یابد.
 
مشکلات مالی و نبود اسپانسر دغدغه باشگاه ایثار

وی ادامه داد: با وجود موفقیت‌های متعددی که در ورزش جانبازان و معلولین کسب کرده‌ایم اما همچنین مهمترین دغدغه مجموعه ایثار، مواجهه با محدودیت‌ها و مشکلات مالی به ویژه عدم برخورداری از حامی مالی و اسپانسر است و امیدوارم در این زمینه مورد توجه و پشتیبانی استاندار قم و دیگر مسوولان باشیم.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی و کمبودهایی که امسال با آن دست به گریبان بودیم، مجبور به اعلام کناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شدیم اما ایثار هرگز فعالیت قهرمانی خود را متوقف نکرد و با توان بومی قهرمان سال 1396 ایران شد تا به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور راه یابد و بار دیگر برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند.

وی با بیان اینکه عزیزان جانباز و معلول زیادی به واسطه فعالیت‌های همگانی، ‌قهرمانی، آموزشی، فرهنگی و توان‌بخشی ایثار جذب ورزش شده‌اند، تصریح کرد: این مهم موجب شده تا هم این عزیزان بسیاری از مشکلات روحی و جسمی خود را برطرف کنند و هم توانایی خود را در عرصه قهرمانی به نمایش بگذارند.
 
 استاندار قم: بودن در صحنه کار و تلاش را باید از شما یاد بگیریم  

در بخش پایان این جلسه، استاندار قم به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: اینکه همت بلندی دارید و به خودتان و دیگران روحیه و انگیزه می‌دهید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و ما هم باید از شما یاد بگیریم که همانند شما در صحنه کار و تلاش فعل باشیم.

سیدمهدی صادقی با تمجید از قهرمانی ایثار قم در مسابقات این فصل بسکتبال با ویلچر مردان ایران، ابراز کرد: بخش دولتی بودجه‌ای برای حمایت مستقیم از ورزش قهرمانی ندارد و برای رفع مشکلات مالی تیم‌های حرفه‌ای ورزش باید به سراغ حامیان بخش خصوصی رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار